Вакансії

ETS group - це надійність, стабільність та успіх.

За понад 25-річну історію ми зібрали дружню команду з досвідчених, висококваліфікованих фахівців, з якими щодня разом віддано будуємо країну, в якій хочеться жити. Наша основна діяльність - це продаж, сервісне обслуговування та ремонт спецтехніки провідних світових брендів Volvo Construction Equipment, SDLG, Mecalac, вантажівок Volvo Trucks та Renault Trucks.

Станом на сьогодні наші офіси та СТО є в Київській, Дніпропетровській і Донецькій областях. Та на цьому ми не зупиняємося, а невпинно розвиваємося, зростаємо та розширюємося навіть в умовах пандемії та війни.

Якщо ви хочете приєднатися до нашої команди, запрошуємо ознайомитися з переліком вакансій нижче у цьому розділі :) 

Бухгалтер з реалізації

Запрошуємо приєднатися до нашої команди активного та відповідального працівника на позицію Бухгалтер з реалізації.

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільній успішній компанії;
  • конкурентну, гідну та своєчасну оплату праці;
  • офіційне працевлаштування;
  • безперервне навчання та розвиток для досягнення найкращого результату;
  • корпоративні обіди; 
  • п'ятиденний робочий графік: понеділок-п'ятниця 08:00 – 17:00;
  • місцерозташування: Київська область, смт. Глеваха, вул. Сулими, 9.

Основні вимоги

  • вища освіта;
  • досвід роботи від 2-х років;
  • знання програм 1С Бухгалтерія 7.7, 8.2; BAS, MS Office, MS. Excel, M.E. Doc, Outlook;
  • дотримання вимог податкового та бухгалтерського законодавства, своєчасне відстеження змін;
  • готовність та вміння працювати з великим обсягом інформації.

Основні функціональні обов'язки:

  • ведення та облік первинної документації, контроль за оформленням виданих первинних документів і наявності їх оригіналів;
  • звірка взаєморозрахунків з контрагентами, оформлення актів звірки )розрахунки з покупцями);
  • проведення (формування) в програмі 1С актів на виконання послуг, рахунків-фактур;
  • реалізація товарів та послуг;
  • ведення подактвоих накладних від постачальників та підрядників;
  • виписка податкових накладних;
  • оприбуткування товарів;
  • формування собівартості послуг, що надаються.
Відгукнутись на вакансію

Будь ласка, прикріпіть своє резюме. Максимальний розмір - 4 Мб, файли у форматі PDF, DOC, DOCX

Тільки файли у форматі PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT
Максимальний розмір - 4 Мб
Менеджер із закупівлі

Запрошуємо приєднатися до нашої команди активного та відповідального працівника на позицію Менеджера із закупівлі.

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільній успішній компанії;
  • конкурентну, гідну та своєчасну оплату праці;
  • офіційне працевлаштування;
  • затишний сучасний офіс;
  • корпоративні обіди; 
  • п'ятиденний робочий графік: понеділок-п'ятниця 08:00 – 17:00;
  • місцерозташування: Київська область, смт. Глеваха, вул. Сулими, 9.

Основні вимоги

  • вища освіта (бухгалтерський облік, економіка, фінанси);
  • досвід роботи в закупівлях від 2-х років;
  • вміння працювати та аналізувати велику кількість інформації;
  • знання та вміння ведення супровідних документів;
  • швидке реагування на запити клієнтів;
  • здатність до організації, мобільність та відповідальність; 
  • бажаня навчатися та досягати результат, вміти ухвалювати раціональні рішення;
  • вміння слухати, працювати із запереченнями;
  • відповідальність, порядність, ініціативність;
  • мати основні навички роботи з 1С;
  • етика ділового спілкування.

Основні функціональні обов'язки:

  • обробка запитів, закупівля продукції, координація доставки продукції;
  • переговори з постачальниками, підготовка та укладання договорів;
  • контроль взаєморозрахунків із постачальниками;
  • розробка альтернативних постачальників, моніторинг ринку;
  • дослідження нових пропозицій від партнерів та проведення переговорів щодо більш вигідних варіантів;
  • аналіз продажу та займатися ціноутворенням; 
  • прийняття рішень у межах своєї компетенції;
  • представлення інтересів компанії у переговорах;
  • підготовка, узгодження та укладання договір постачання;
  • складання та підготовка фіанансової та статистичної звітності, пов'язаної із закупівлями;
  • листування з контрагентами, підготовка супровідних листів.
Мийник автомобілів

Запрошуємо приєднатися до нашої команди активного та відповідального працівника на позицію Мийника автомобілів.

Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільній успішній компанії;
  • конкурентну, гідну та своєчасну оплату праці;
  • офіційне працевлаштування;
  • корпоративні обіди; 
  • забезпечення обладнанням та спецодягом;
  • графік роботи 2/2 з 08:00 – 20:00;
  • місцерозташування: Київська область, смт. Глеваха, вул. Сулими, 9.

Основні вимоги

  • вміння та бажання працювати;
  • відповідальність, працездатність, дисциплінованість, порядність, сумлінність.

Основні функціональні обов'язки:

  • якісна мийка та хімчистка легкових та вантажних автомобілів за допомогою сучасного апарата високого тиску.